|
||
De meeste oplossingen die zijn gepresenteerd om het lerarentekort terug te dringen zijn veelal gebaseerd op ICT oplossingen. Digitale lessen zouden toch wel de toekomst moeten zijn. |
|
||
Zoals laatst al op het nieuws aangegeven heeft Nederland binnenkort een groot probleem met betrekking tot mobiele telefoonnummers. Zo meldt Opta, dat onderzoek doet naar mobiele telefoongebruik in Nederland. Binnen vier jaar zouden de mobiele telefoonnummers op zijn. |
|
||
Onlangs is de e-mailmarketingcampagne van KLM genomineerd voor de B2B Marketing & Communicatie Awards. Eerder ontving de KLM campagne al een E-mail Marketing Award (Emma) tijdens de Nationale E-mailmarketing Conferentie. Maar wat is er dan zo goed aan deze campagne? |
|
||
We roepen het steeds vaker: 'We moeten meer doen met minder'. Binnen organisaties wordt her en der geherstructureerd om ervoor te zorgen dat dingen sneller gebeuren, met minder middelen. Uiteraard komt hier ook enige innovatie bij kijken. Immers heeft de toename aan communicatiemiddelen natuurlijk goed bijgedragen aan snellere informatievoorziening. |
|
||
Sinds 2007 stond er al bij veel organisaties innovatie in de logistieke processen hoog op de agenda. Sindsdien zijn al vele dienstverleners gestopt met papieren afschriften en hebben veel logistieke processen gedigitaliseerd. Zo ook vele transportbedrijven die online actuele track&trace gegevens bieden. |
|
||
Ondanks of juist door de economische crisis investeren vele organisaties in innovatie. Ook de overheid stuurt hier druk op aan, kijk maar bijvoorbeeld naar de Innovation lecture die zij hielden waar de themas diensteninnovatie en antenne-creatie centraal stonden. Ook stelt de overheid veel geld beschikbaar voor innovatie middels subsidieregelingen. |
- 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 -